به تو رسیدن












اشعار خودم

شعر های عاشقانه

چشام پر شده از رویا تورو دیدن
با تو بودن به تو رسیدن
گوشام پر شده از صدای خنده هات
پر از لبخند زیبای اون لبات
دلم پر شده از غم تنهایی
بدون هیچ امیدی به فردایی
هوشم پر شده از بسوی تو رفتن
کنار تو موندن با تو تا ته قصه رفتن
حالم دست خودم نیست یاد تویه
داره هی بد میشه دنبال تویه
چشام خیسه همیشه بی تو
گریه ام بهونه اش رفتن تو
دیگه طاقت نداره دل بی قرار
میخواد پیش تو باشه ,تنهام نزار
هواسم پیش چشاته اینو میدونی
بمون کنارم نگو نمیتونی
اگه بری نمیخوام این دنیارو
بمونو بساز این دل تنهارو
با رفتن تو زندگی میشه بی معنی
بمون که دلیل موندن منی
بمون که امید اول و اخرمی
اگه بری ندارم همدمی
بهونه نگیر که رفتن سهمته
بمونو بگو موندن حقته
دیگه چشام طاقت باریدن نداره
نرو این دلم طاقت موندن نداره
چرا میگی نمیتونی بمونی پیشم
اگه بری پژمرده میشم
فدای اون چشات بمون کنارم
اگه بری شب و روز می بارم
حالا دیگه رفتی و تنهام گذاشتی
منو با این همه غمهام گذاشتی
رفتی و دل به دل دیگه سپردی
منو جا گذاشتی بی من نمردی
دل من دیگه میمیره اینو میدونم
بی تو سخته نمیتونم,زنده نمی مونم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 19:28 توسط رضا|



      قالب ساز آنلاین      


کـد اهنگ اون شب از علی عبدالمالکی

قآلبـــ هاے آقآيے

كد آهنگ براي وبلاگ

كد آهنگ براي وبلاگ